1. Identiteit van de ondernemer

Naam ondernemer: Ecoplus Services BV
Handelend onder de naam: Tonerdeals

 

Vestigingsadres : Centrum-Zuid 1514, 3530 Houthalen
Btw nummer : BE0479 691 328

Telefoonnummer +32 (0)11 26 26 30

Email: info@tonerdeals.be

Bereikbaarheid: van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 16.00 en vrijdag van 08.00 uur tot 14.00 uur

 

Aankopen bij de webshop www.tonerdeals.be kan enkel als u een btw/ondernemings-nummer heeft.

2. Levering

Wij leveren enkel in volgende landen : België – Nederland – Frankrijk

Indien anders vermeld bij de aankoopovereenkomst zullen volgende leveringskosten aangerekend worden : 

  • België : 6€ excl btw

  • Nederland en Frankrijk : 12€ excl btw

Wij streven ernaar om bestellingen binnen één dag na ontvangst van betaling te versturen. De uiterste leveringstermijn is dertig (30) dagen na ontvangst van de betaling, tenzij een andere leveringstermijn werd afgesproken. Indien de klant zijn product niet conform voorgaande voorwaarden ontvangt, heeft hij het recht de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.

Leveringsadres = het door de klant opgegeven verzendadres, dit werd opgegeven bij de totstandkoming van de overeenkomst.. 
Indien de bestelde producten niet allemaal in stock zijn kan Ecoplus Services beslissen om de bestelling in meerdere keren uit leveren. 

3. Herroepingsrecht


Bij de aankoop van onze producten heeft de klant de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de klant.

De klant dient het product ongebruikt en in de originele ongeopende verpakking terug te sturen, anders geldt dit herroepingsrecht niet.


Indien de klant reeds betaald heeft zal een terugbetaling zo spoedig mogelijk uitgevoerd worden, uiterlijk dertig (30) dagen na ontvangst van het teruggezonden product.

4. Garantie

Op producten die bij ons aangekocht worden geven wij 2 jaar garantie.

De garantie zal wegvallen in volgende gevallen wanneer:
-  de slijtage van het product als normaal beschouwd kan worden.

-  er veranderingen aan het product zijn aangebracht, zoals reparaties zonder toestemming van Ecoplus Services
-  er opzettelijke schade werd aangebracht 

-  de consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of reparatie heeft laten uitvoeren door derden